سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی:

مجلس از ارتقای محصولات خودروسازان حمایت می کند

رئیس فراکسیون گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از برنامه‌های توسعه‌ای، توانمندسازی و ارتقای محصولات خودروسازان حمایت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس فراکسیون گروه‌های جهادی  و نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خط تولید "وانت آریسان" شرکت ایران خودرو خراسان گفت: ارتقای محصولات ایران خودروی خراسان  عامل مهمی برای پیشرفت منطقه است. بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران خودرو،وانت آریسان نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده‌ای داشته و از نظر تاب آوری و قوای محرکه نیز ارتقای چشمگیر یافته است.

او گفت: پیگیری‌های زیادی شد تا  خط تولید وانت آریسان بهبود یافته به شرکت ایران خودرو خراسان منتقل شود و در آینده نزدیک شاهد تولید وانت آریسان بهبود یافته در خراسان رضوی خواهیم بود.

رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، فرصت‌های شغلی جدید در این شرکت ایجاد می‌شود و علاوه بر آن فعال‌سازی بخش قطعه سازی در جوار این شرکت، اشتغال غیر مستقیم قابل توجه در استان ایجاد خواهد کرد و نرخ بیکاری منطقه و استان را بطور چشمگیر کاهش خواهد داد.


بیشتر بخوانید


بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودروی خراسان نیز در این مراسم گفت: با هدف تکمیل سبد محصولات، تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته در ابتدای امسال به ایران خودرو خراسان واگذار شد و توانستیم با سرمایه گذاری لازم این پروژه را اجرایی کنیم.

او گفت: در حال حاضر وانت آریسان بهبود یافته در مرحله تولید آزمایشی است و نمونه‌هایی از آن تولید شده که برای انجام آزمایش‌های لازم به آزمایشگاه‌های خارج از کشور ارسال خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودروی خراسان گفت: امید است با دریافت مجوز‌های لازم تولید انبوه این خودرو آغاز شود و بتوان در سال آینده تولید آن را به حداکثر ظرفیت و به میزان ۳۰ هزار دستگاه در سال رساند.

شرکت ایران خودرو خراسان ۲ مدل از "هایما" و پژو ۴۵ اس. ال. ایکس و پژو پارس تولید می‌کند و ظرفیت اسمی تولید آن سالانه ۱۶۸ هزار دستگاه است، این شرکت به عنوان یکی از ۶ سایت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.