سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۳۰ میلیارد ریالی خیرین به آزادی زندانیان در سفر رئیس جمهور

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: خیرین استان بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به زندانیان و خانواده آنان اهدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده رامش، معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: در حاشیه  سفر رئیس جمهور به استان یزد و در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومین و زندانیان نیازمند اقدامات خوبی انجام شد.

او گفت:  ۱۰۰ سری جهیزیه با کمک یکی از خیرین استان و تهیه شد که شامل ۱۷ قلم کالای اساسی بود که به زوج‌های جوان و خانواده‌های نیازمندی که از امکانات ابتدای زندگی محروم بودند اهدا شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: ارزش ریالی مجموع کمک صورت گرفته در این حوزه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

او ادامه داد: همچنین با همت ۳ تن از خیرین استان زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان و محکومین نیازمند از زندان در سفر رئیس جمهور به استان فراهم گردید.

رامش گفت: برای آزادی این تعداد زندانی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع، مددجویان کانون اصلاح و تربیت، محکومین بیمار و تعدای زندانی از بند نسوان فراهم شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد در پایان با تقدیر از خیرین استان گفت: حمایت خیرین در حوزه زندانیان اقدامی موثربرای کاهش آسیب‌های مرتبط با حوزه زندانیان و به ویژه خانواده‌های آنان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.