سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان حمایت کامل از فوتبال فارس است

رئیس هیئت فوتبال شیراز خواستار همراهی مسئولان و ارگان‌های استان فارس برای یاری این ورزش جذاب و پر مخاطب در مقطع کنونی و با هدف رسیدن به جایگاه شایسته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز گفت: عملکرد درخشان تیم های فوتبال شیراز و فارس در تمامی رده های مسابقات کشوری نشان دهنده این حقیقت است که مدیران فوتبالی و ورزشی، تلاش خود را تا حد امکان انجام داده اند و حالا دقیقا همان زمانی است که مسئولان استان اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس، شورای شهر و همه ارگان ها باید جلو بیایند و یک گوشه کار را بگیرند،  چون ما نمی توانیم به تنهایی این همه بار را به دوش بکشیم.

متولی فوتبال شیراز بیان کرد: تیم های ما با کمترین امکانات، بهترین عملکرد را داشته اند و در تمامی رده های پایه، تیم های استان فارس و شهر شیراز در صدر جدول قرار دارند و تیم های بزرگسالان ما در دسته های مختلف کشوری عملکرد قابل قبولی داشته اند و مسئولان نباید نسبت به این موفقیت ها بی تفاوت باشند و  به عنوان یک تماشاگر ظاهر شوند.

او با اشاره به این نکته که مسئولان استانی باید به فکر توسعه ورزش باشند، تصریح کرد: وضعیت امروز تیم های شیرازی نوید این را می دهد که از نظر فنی زمینه برای پیشرفت فراهم است و تیم های این شهر نیاز به حمایت دارند و بخش خصوصی باید از حمایت خاصی برخوردار شود.

حسینی ادامه داد: بازی های تیم قشقایی به عنوان صدرنشین مسابقات لیگ یک، چرا نباید به شکل زنده پخش شود؟ پخش مسابقات از صدا و سیما می تواند روند پیشرفت تیم قشقایی را تداوم ببخشد زیرا تیم فجر که تا کنون در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده اکنون نیاز به حمایت دارد.

رئیس هیئت فوتبال شیراز در ادامه به وضعیت نگران کننده تیم های فوتسال بانوان شیراز اشاره کرد و افزود: هر هفته ای که تیم های ما میزبان هستند با مشکلات زیادی برای فراهم کردن سالن مواجه هستیم.

او گفت: مدیران باشگاه ها مظلوم واقع شده اند و برای فراهم کردن سالنی که پول آن را هم پرداخت می کنند، باید تلاش و دوندگی زیادی انجام دهند.

حسینی بیان کرد: این در حالی است که خود ارگان ها باید جلو بیایند و به ورزش شهر کمک کنند و اماکن ورزشی باید در اختیار ورزش باشد و اگر قرار است ساختار ورزش درست شود، باید همه کمک کنند و فکر می کنم اولین گام در این راه دستور و اقدام جدی از سوی شخص اول استان است و از استاندار فارس درخواست می کنیم به این مسئله ورود کرده و دستور حمایت ارگان ها از فوتبال را صادر کنند.

او تصریح کرد: ما می توانیم حرف اول را در فوتبال کشور بزنیم و این مسئله تا همین جای فصل ثابت شده است و هیئت فوتبال فارس و شیراز همه ساله با سیلی صورت فوتبال این شهر و استان را سرخ نگه می دارند اما تا یک جا توان دارند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز ادامه داد: ما پارسال نتوانستیم یک تقدیر خشک و خالی از تیم های پایه مان که در کشور مقام آوردند، انجام دهیم و نتوانستیم کاری کنیم که فقط بگوییم نسبت به درخشش شما بی تفاوت نیستیم و اگر قرار است جلوی خروج استعدادها را بگیریم باید تمام قد پشت این تیم ها باشیم و حمایت کنیم.

او افزود: انتظار می رود مسئولان به خواب زمستانی فرو نروند زیرا فرار استعدادها نتیجه بی تفاوتی مسئولان است و انتظار می رود در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای حمایت گسترده از فوتبال انجام شود.

حسینی گفت: اگر حمایت نشود برای همیشه مدیون این شهر و استان هستیم.

رئیس هیئت فوتبال شیراز بیان کرد: ما در دامنه کوه هستیم و داریم به سمت قله حرکت می کنیم اما اگر کمک نشود، ممکن است به پایین پرتاب شویم و برگردیم به زمانی که دربی شیراز را در لیگ یک و دو می دیدیم

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.