سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران:

وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز مشخص شود

عباسی گفت: گود‌های خطرناک در شهر تهران در معرض حادثه آفرینی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی عباسی در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به گود‌های خطرناک تهران گفت: یکی از گود‌های مهم گود برج میلاد است که عاجزانه تمنا دارم، شهرداری در بحث گود برج میلاد اقدام کند که مطالعات انجام شده ما را نگران می‌کند و اکنون به اندازه کافی زمان را از دست داده‌ایم.

وی افزود: حادثه در گود برج میلاد، خسارات جانی و مالی زیادی خواهد داشت و لازم است شهردار تهران هرچه زودتر در این خصوص اقدام کند.

عباسی ادامه داد: گودی را روز گذشته در تقاطع آیت‌الله سعیدی در منطقه ۹ دیدم، که وحشت آفرین بود در این خصوص لازم است هرچه سریع‌تر شهرداران مناطق با سازندگان آن‌ها جلسه بگذارند تا اگر قصدی بر ادامه ساخت‌وساز نداشته باشند نسبت به پر کردن و ایمن سازی آن اقدام شود.

وی در ادامه گفت: تذکر دوم من به ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق است که از نظر قانونی این نوع ساخت‌وساز تخلف مدیریت شهری است که نه جلوی آن را می‌گیرند و نه اقدام مناسبی را انجام می‌دهند که در ساخت‌وساز غیرمجاز علاوه بر این‌که همه مردم از این زد و بند‌ها دچار خسارت می‌شوند، افراد زیاده‌خواه نیز به حقوق نامشروع می‌رسند که لازم است هرچه سریع‌تر به شهرداران مناطق ابلاغ شود که جلوی این ساخت‌وساز‌های غیرمجاز را بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.