سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهشگران و فن‌آوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند

آئین تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع آموزشی رحمتیه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صادقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی پژوهش آئین تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

او تصریح کرد: در این آئین با حضور ریاست، معاونین دانشگاه، روسای دانشکده ها، پژوهشکده و مراکز تحقیقاتی و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه، از ۲۶ پژوهشگر و فناور برتر تقدیر به عمل آمد.

صادقی با اشاره به محدودیت برگزاری تجمعات با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: کلیه اساتید، پرسنل، دانشجویان و سایر شرکت کنندگان به صورت غیر حضوری و آنلاین در وبینار حضور داشتند.

به گفته او، در این آئین از هادی رئیسی، مهدی بنی طالبی و مسعود لطفی زاده در گروه علوم پایه، ناهید جیواد، مرتضی دهقان و لطف الله افضلی در گروه علوم بالینی تجلیل شد.

صادقی افزود: در بین کارشناسان جلیل قانی، سیاوش فاضلیان و شکیبا نصیری و از دانشجویان زهرا آب پیکر، مینا محمد رضایی و وحید رئیسی بعنوان پژوهشگران برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مهران دانشمند بعنوان پژوهشگر برتر جوان، زهرا لری گوئینی عضو هیات علمی دارای بیشترین تعداد مقاله با کیفیت، نادر باقری بعنوان عضو هیات علمی دارای بیشترین مقاله نویسنده مسئول و ثریا قاسمی دارنده رتبه نخست در ارائه مقاله برتر کووید ۱۹ کلان منطقه و عضو هیات علمی دارای بیشترین تعداد استناد به مقاله از دیگر پژوهشگران برتر دانشگاه هستند که در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

او، جواد صفاری و علی دلگرم را از فناوران برتر دانشگاهی و مجید ولیدی، علی احمدی، مریم تبرزد و مرتضی رضایی آدریانی را از داوران برتر مجلات دانشگاه معرفی کرد.

صادقی ادامه داد: ابراهیم ساعدی، اصغر بیاتی و مریم قسامی بعنوان مسئولین ثبت بیماری‌ها و غلامرضا مبینی عضو هیات علمی فعال در حوزه کرونا از دیگر تجلیل شدگان آئین گرامیداشت هفته ملی پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۱۴۰۰ بود.


پژوهشگران؛ سرآمدان علمی دانشگاه هستند

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در جمع پژوهشگران با گرامیداشت هفته ملی پژوهش گفت: تلاش‌های یک ساله پژوهشگران و فن آوران و همچنین دستاورد‌های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در این مدت قابل تقدیر است.

او اظهار داشت: در ایام شیوع و همه گیری کرونا، جایگاه تحقیقات و پژوهش‌ها به خوبی نمایان و بر لزوم توجه بیش از پیش به جامعه علمی کشور تاکید شد.

شیرانی با انتقاد از اینکه نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها در کشور به موقع منتشر نمی‌شود و به همین علت نمی‌توان از دستاورد‌ها به صورت کاربردی در تصمیم گیری‌ها استفاده کرد گفت: امید است با حمایت پژوهشگران و استفاده از نتایج ثمربخش تحقیقات، گام موثری در پیشرفت جامعه برداشت.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.