سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی فعالیت های فرهنگی و ورزشی در عماد شهر لارستان

ستاد مدیریت کرونا شهرستان لارستان فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش مبتلایان و خطر شیوع کرونا و نارنجی بودن وضعیت عماد شهر فعالیت فرهنگی و ورزشی به مدت ۲ هفته در این منطقه تعطیل است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این اطلاعیه آمده است،  فعالیت های آموزش حضوری مدارس و کلاس های درس در همه مقاطع تحصیلی در عماد شهر نیز به مدت یک هفته و از شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ تعطیل است.

اطلاعیه ستاد مدیریت کرونا شهرستان لارستان افزوده است، برگزاری امتحانات نوبت اول در همه مقاطع با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ارائه کارت واکسن نیز به صورت حضوری است.

بر اساس این اطلاعیه انجام سایر خدمات و فعالیت ها در تمامی حوزه ها به ویژه حمل و نقل عمومی،اصناف و بازار نیز با توجه به طرح قرنطینه هوشمند و با نظارت و کنترل مستقیم از سوی دستگاه های نظارتی و داشتن کارت واکسن است.

در این اطلاعیه از همه مردم و شهروندان به ویژه مردمی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند درخواست شده که برای ایمنی خود و جامعه و ارتقای رشد بهداشتی شهر و منطقه ، هرچه سریع تر به مراکز درمانی عمادشهر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

همچنین بار دیگر از همه مردم خواسته شده که همچنان دستور العمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و کرونا را سبک نشمارند و بدانند که کرونا هنوز تمام نشده است.

وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان نسبت به خطر افزایش و شیوع کرونا در منطقه عماد شهر و شهر خور لارستان هشدار داده بود.

او گفت: طی پنج روز گذشته تاکنون پنج نفر در سطح شهرستان لارستان به دلیل کرونا و شرایط شکننده جان باختند که سه نفر از آن ها هنوز هر دو دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.