سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۲۰ پاساژ ناایمن تنها در دو خیابان مشهد!

مسئول ایمنی و مدیریت بحران شهرداری منطقه ثامن گفت: هم اکنون ۲۰ پاساژ پرخطر در خیابان‌های آیت ا... شیرازی و شهید اندرزگو وجود دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید سرابی مسئول ایمنی و مدیریت بحران شهرداری منطقه ثامن گفت: هم اکنون ۲۰ پاساژ پرخطر در خیابان‌های آیت ا... شیرازی و شهید اندرزگو وجود دارد که برای ایمن‌سازی آن‌ها باید فکر و تدبیر ویژه شود.

وی گفت:  امسال ۱۷۰ مورد اخطاریه از باب بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برای مجموعه تجاری ناایمن در این منطقه و محدوده اطراف حرم رضوی صادر شده است که ۷۸ مورد از این تعداد برای رفع نواقص و اقدام به ایمن‌سازی محل، در آتش‌نشانی تشکیل پرونده داده‌اند و بقیه نیز در دست پیگیری است.


بیشتر بخوانید


 

حمایت دادستانی برای برخورد با مالکان اماکن تجاری ناایمن

سرابی گفت: امسال ۱۵ جلسه با هیئت مدیره و متولیان بازار‌های این منطقه به خصوص بازار‌های متعلق به آستان قدس رضوی که قدیمی است برگزار شده است، همچنین با نماینده آتش‌نشانی نیز نشست‌هایی برگزار و مقرر شد با توجه به قدمت بازار، رفع ناایمنی‌ها و مغایرت‌ها در سه مرحله انجام شود.

مسئول ایمنی و مدیریت بحران شهرداری منطقه ثامن گفت: برای برخورد با مالکان اماکن تجاری ناایمن از حمایت دادستانی نیز برخوردار هستیم و قدرت اجرایی وجود دارد، اما سعی می‌شود با مصالحه افراد ترغیب به ایمن‌سازی شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
پس شهرداری چکار میکنه. زودتر جلوی فعالیت نا ایمن این پاساژ ها رو بگیره تا اتفاقی نیفتاده