سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه و دانشگاه دو نهاد سرنوشت ساز جامعه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در تقویم ایران۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته است روزی که در آ ن یکی از    پایه گذاران این امر یعنی شهیدآیت الله دکترمفتح به دست منافقین پست به شهادت رسید و باریختن خون پاکش بر سنگ فرش دانشگاه سندی برحقانیت راهش شد.

او به تبعیت ازمقتدایش حضرت امام خمینی ره چنین می‌اندیشید که اگر بین دو قشر کلیدی و سرنوشت جامعه یعنی حوزویان و دانشگاهیان وحدت و همگرائی و همدلی بوجود آید نتایج مبارک و ماندگار حاصل می شود، بدون شک برپائی نظام دینی بر اساس معارف الهی و اهلبیت ع و تثبیت و تداوم و ماندگاری آن پس از چهار دهه از دست آورد‌های این ابتکار خدا پسندانه می‌باشند.

بیانیه شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه:

بر بزرگان حوزه و روحانیت لازم است با برگزاری جلسات مشترک اساتید دانشگاه و مدرسان حوزه و نیز طلاب و دانشجویان همچون گذشته راهکار‌های پیوند این دو نهاد سرنوشت ساز را تقویت نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت این روز به همه بزرگان و جلوداران این حرکت نورا نی بویژه اندیشمندان و متفکرانی همچون مطهری، مفتح، باهنر، بهشتی، مصباح. درود می‌فرستد و از خداوند بزرگ علو درجات برای مشعلد اران هدایت امت اسلامی طلب می‌کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.