سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود نمایندگان سمنان،کرمان وگلستان به مرحله بعدی والیبال نشسته دسته یک

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: نمایندگان استان‌های سمنان، کرمان و گلستان با موفقیت در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور به مرحله بعدی راه یافتند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمدسعید معمارزاده دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان، آهن آلات سعادت کردکوی و مس رفسنجان در دومین مرحله مسابقه لیگ دسته یک کشور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله سوم راه یافتند.

او ادامه داد: در رقابت‌های امروز، تیم شهرداری دامغان، سه بر یک تیم والیبال نشسته شیراز را از پیش رو برداشت، هیأت بابل مقتدرانه سه بر صفر هیأت بروجن را شکست داد و تیم مس رفسنجان سه بر یک از هیأت آهن آلات سعادت کردکوی شکست خورد.

معمارزاده اظهار داشت: مرحله سوم رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم اواخر دی ماه امسال برگزار می‌شود که از این تعداد، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافته و قهرمان این دوره به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود می‌کند.

او افزود: در دور دوم رقابت‌ها، ۶ داور کار قضاوت را برعهده دارند و ۱۱۰ شرکت کننده شامل مربی، سرپرست و بازیکنان در مسابقات حضور دارند.

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان خاطرنشان کرد: حسین زهرابی به عنوان سرپرست مسابقات، ابراهیم مهرابی ناظر داوری، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته و حسن شاهی دبیر انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولان به عنوان ناظر بر این دوره از رقابت‌ها نظارت دارند.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت در حال برگزاری است و هم‌اکنون در دور دوم ۱۸ تیم در قالب سه گروه ۶ تیم به رقابت می‌پردازند.

گروه یک مسابقات به میزبانی شهر دامغان، گروه دوم به میزبانی شهر چالوس و گروه سوم در شهر بابلسر در حال رقابت هستند.

این مسابقات از پنجشنبه ۲۵ آذر در دامغان با حضور ۶ تیم حاضر در گروه «الف» شامل شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.