سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانرود جهش بسیار خوبی در واکسیناسیون داشته است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا، شهرستان جوانرود جهش بسیار خوبی در واکسیناسیون داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تلاش بی وقفه همکاران بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در راستای مقابله با کرونا و اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون بسیار قابل تقدیر است.

او گفت : مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس شبکه بهداشت جوانرود در این مدت با تمام توان همواره پای کار بودند و ارزیابی مثبت و مطلوب کارشناسان ستادی از پایش عملکرد شبکه بهداشت و درمان جوانرود بسیار امیدوار کننده و قابل تقدیر است.

شکیبا افزود: شهرستان جوانرود در بحث واکسیناسیون مادران باردار رتبه دوم در استان را دارد.

او افزود: اگر بیشتر مردم در برابر بیماری کرونا ویروس واکسینه شوند ما کمتر شاهد ابتلا و مرگ و میر خواهیم بود و این مهم تنها با مشارکت مردمی قابل دسترسی می‌باشد.

شکیبا ادامه داد: وضعیت فعلی شهرستان خوب است، اما باید ارتقاء پیدا کند و انتظار داریم پوشش آمار واکسیناسیون حداقل به ۹۰٪ برسد، که انشالله باهمت و پشتکار پرسنل بهداشتی این مهم به زودی محقق خواهد شد.

او افزود: جمعیت بلاتکلیف واکسینه نشده‌ی شهرستان هر چه سریعتر تعیین تکلیف گردند.

شکیبا گفت: در خصوص افرادی که در برابر واکسیناسیون کرونامقاومت منفی دارند، همکاران بایستی با مراجعات مکرر به درب منازل و آموزش‌های مداوم ضمن تفهیم اهمیت امر انجام واکسن، اقناع سازی را هدفمند و عالمانه دنبال نمایند.

سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان گفت: تیم سلامت جوانرود یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های استان می‌باشد که در زمان طرح ضربتی واکسیناسیون شهرستان جوانرود جهش بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون داشته است.

او گفت: در شهرستان جوانرود باید آموزش و اطلاع رسانی به صورت مکرر و مداوم انجام شود.

 مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود افزود: از حمایت‌های مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه و پیشتیبانی‌های بی دریغ و همیشگی آن‌ها بسیار سپاسگزارم.

او افزود: با همراهی و تلاش شبانه روزی مسئولان دانشگاه و مدیران گرو‌های کارشناسی استان و همکاران شهرستان، که جهادگونه جان خود را در برابر کرونا به خطر انداختند، عبور از این مسیر سخت و دشوار امکان پذیر شد.

حسینی ادامه داد: نگرش منفی مردم در اوایل واکسیناسیون کرونا، با توجه به بافت فرهنگی اجتماعی شهرستان با تلاش شبانه روزی و ارائه آموزش‌های لازم تغییر کرد.

او گفت: با بازگشایی مدارس و تمهیداتی که اتخاذ شد استقبال بصورت مضاعفی افزایش پیدا کرد، تا جایی که آمار پوشش واکسیناسیون کل جمعیت هدف به ۸۴ درصد و دانش آموزان بالای ۱۲ تا ۱۸ سال به ۹۶ درصد ارتقاء یافت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.