سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ شریفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضبط فیلم در روز‌های بارانی توسط رانندگان، موجب حواس پرتی می‌شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: مردم در شرایط بارانی اقدام به ضبط فیلم، استوری و... می‌کنند که موجب حواس پرتی و تصادف می‌شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حجم ترددها و افزایش ترافیک در روزهای بارانی اظهار کرد: چند وقتی است که ما به دنبال چنین بارانی هستیم علت افزایش ترافیک به این دلیل است که رانندگان فاصله طولی را رعایت می کنند که به صف اضافه می کند همچنین مردم در روزهای بارانی بیشتر از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: با افزایش حجم ترافیک میدان دید رانندگان کاهش پیدا می کند و باید رانندگان با هوشیاری و توجه بیشتر رانندگی کنند که بسیار تاثیر گذار است توصیه ما این است که رانندگان از سالم بودن برف پاک کن مطمئن شوند و اگر خراب است به هیچ عنوان با چنین خودرویی رانندگی نکنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران تصریح کرد: دیدن و دیده شدن در شرایط بارانی بسیار مهم است و  حتما باید با چراغ روشن رانندگی کنند تا عابران دیده شوند و  مردم در این شرایط اقدام به ضبط فیلم، استوری و... می کنند که موجب حواس پرتی و تصادف می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
نصب دوربین عقب تو کامیونا و اتوبوسا و وانتا اوجب واجباته