سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۸۷.۸ درصد جمعیت هدف استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۷.۸ درصد جمعیت هدف استان (بالای ۱۲ سال) دوز اول و ۷۲.۸ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله با ۹۶.۹ درصد را بیشترین رده سنی معرفی کرد که دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند و گفت : جمعیت ۷۵ تا ۸۰ ساله هم با ۸۹.۵ درصد بیشترین رده سنی هستند که دوز دوم واکسن را تزریق کرده اند.

او گفت : در بین شهرستان‌های استان هم قصر شیرین با ۹۶.۱ درصد، دالاهو با ۹۴.۸ درصد و سرپل ذهاب با ۹۴.۷ درصد بیشترین درصد واکسیناسیون را داشته اند و شهرستان صحنه با ۸۰.۳ درصد در صدر شهرستان‌ها از نظر دریافت دوز دوم واکسن کرونا قرار دارد.

 مرادی افزود: شهرستان‌های کرمانشاه با ۸۲.۵ درصد، جوانرود با ۸۴.۵ درصد و اسلام آبادغرب با ۸۵.۷ درصد کمترین درصد واکسیناسیون را در استان داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: خوشبختانه شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و صحنه موفق شده اند تمام نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود را واکسینه کنند.

او با توصیه مردم به دریافت واکسن کرونا، گفت: با توجه به مخاطرات ورود سویه اُمیکرون و سرعت انتشار آن، توصیه ما تسریع در تزریق دوز سوم واکسن است.

مرادی افزود: در حال حاضر ذخیره بسیار خوبی از واکسن کرونا در استان داریم و لازم است همه افراد هرچه سریعتر واکسیناسیون خود را تکمیل کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.