سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی تا سه‌شنبه مهمان بوشهر است

سامانه بارشی تا سه‌شنبه در استان بوشهر فعال خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با عبور متناوب امواج ناشی از یک سامانه بارشی تا سه‌شنبه، در برخی ساعات ضمن افزایش میزان ابر در استان، گاهی بر سرعت وزش باد‌های جنوبی روی دریا و در سواحل افزوده خواهد شد.

او افزود: همچنین در این مدت در برخی از ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدو برق، بیشتر در نواحی شمالی استان، پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در شبانه روز گذشته فقط در دیلم نم نم باران در حد ۰.۳ میلیمتر باریده است.

سالاری گفت: تا فردا جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۱۲ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰، در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی افزود: در شبانه روز گذشته کنگان با ۲۸ و جم با  ۱۳ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را ثبت کرده‌اند.

سالاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۴ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۸، جزر دوم ساعت ۱۲:۰۶ و مد دوم ساعت ۱۹:۲۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.