سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه فرماندار از کوتاهی در رسیدگی به خانواده شهدا

فرماندار اصفهان از مسئولان شهرستان خواست به صورت دوره‌ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اصفهان گفت: باید در مقام عمل، قدردان خون شهیدان بود و خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.

وی بر انعکاس برخی از اقدامات نیکوکارانه و عام‌المنفعه خانواده شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی آنان همچون ثبت خاطرات شهدای گرانقدر تأکید کرد و گفت: همه باید خود را در برابر شهدا مسؤول بدانند.

احمدی مزین کردن کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین شهر و روستا‌ها به ویژه کلانشهر اصفهان به نام شهدا را از مهمترین اقدامات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیان و گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره‌ها به نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در سطح شهرها، روستا‌ها و همچنین اداره‌ها اقدام کنند.

فرمانداری اصفهان با تأکید بر لزوم تغییر و تحول در این شورا برای کاربردی کردن مصوبه‌های آن گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند توجه جدی مسؤولان بوده و با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و اقدامات جهادگونه می‌توان اهداف آن را محقق کرد.

وی تهیه تقویم در حوزه ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و از اعضای شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواست با جدیت تقویمی جامع و روز شمار متشکل از یادواره‌ها، آئین‌ها و ... تهیه کنند.

احمدی نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، پژوهشگران، اصناف و بازار، صدا و سیما و رسانه‌ها را در ترویج ایثار و شهادت مهم دانست و تلاش و ارائه راهکار‌های اجرایی و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان را خواستار شد.

فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آن‌ها خواست به صورت دوره‌ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.