سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دستگیری توزیع کننده حشیش در بومهن

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری قاچاقچی سابقه دار حشیش در شرق تهران حبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران دستگیری یکی از سوداگران سابقه دار و حرفه‌ای موادمخدر در شرق پایتخت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامانت گسترده پلیسی و تحقیقات محلی در نهایت مخفیگاه و محل اعمال مجرمانه وی را در شهرستان بومهن شناسایی و با رصد فعالیت‌های لحظه به لحظه متهم دریافتند نامبرده به تازگی مقادیر قابل توجهی حشیش را پس از خریداری از مرز‌های شرقی کشور به مخفیگاه خود منتقل کرده تا در فرصتی مناسب اقدام به توزیع آن کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام و در سحرگاه روز گذشته طی یک عملیات مشترک و هماهنگ با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از محل ۲۴ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.


بیشتر بخوانید

قاچاقچی سابقه دار دره فرحزاد در تور اطلاعاتی پلیس


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.