سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بی سیم‌های دیجیتال منابع طبیعی نوشهر بزودی

بی سیم‌های دیجیتال منابع طبیعی در غرب مازندران بزودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهروز بائی لاشکی معاون حفاظت و امور ار اضی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران –نوشهر گفت:سری جدید بی سیم‌های دیجیتال در حوزه منابع طبیعی غرب مازندران بزودی راه اندازی و بکارگیری می‌شود.

او با بیان اینکهپیش از این ارتباط رادیویی (بی سیم) به صورت آنالوگ بوده است، گفت:این بی سیم‌ها به صورت دستی و خودرویی می‌باشدکه می‌تواند در مواقع آتش سوزی و سایر اهداف منابع طبیعی بکار گرفته شود.

بائی لاشکی گفت: به منظور ارتباط بهینه نیرو‌های منابع طبیعی از طربق بی سیم، تعداد ۶ دستگاه تکرار کننده در مناطقی از رویان-چالوس-سیاه بیشه-تنکابن-رامسر و کلاردشت نصب خواهد شد.

او گفت: پوشش ارتباط رادیویی ازطریق دکل‌های ثابت درحال حاضر ۱۱ هزار و ۳۰۴ کیلومتر مربع است که با نصب دکل‌های تکرار کننده علاوه بر سرعت انتقال ارتباط رادیویی در مناطق کور و غیرقابل دسترس این رقم افزایش چشمگیری نیز خواهد داشت.

معاون حفاظت منابع طبیعی نوشهر گفت: ۸ دکل بی سیم ثابت در حال حاضر در غرب مازندران وجود دارد که تکافوی نیاز این اداره کل در مناطق کوهستانی و صعب العبور را نمی‌داد.

او قابلیت دستگاه‌های دیجیتال را کنترل از راه دور همه بی سیم‌های فعال، ارسال مختصات محل، افزایش امنیت، برقراری تماس‌های فردی و گروهی، کیفیت مطلوب صدا و ... بر شمرد.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی گفت: هزینه نصب و خرید این دستگاه‌ها از طریق سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور صورت گرفته است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.