سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان رفاه شهرداری تهران خبر داد؛

پذیرش معتادان متجاهر از ۱۰دی ماه در ۶ مرکز

شرف دوست گفت: شهرداری تهران در حال آماده سازی شش مرکز برای پذیرش معتادان متجاهر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،شرف دوست معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران، گفت: بعد از ابلاغ رئیس جمهور به شهردار تهران مبنی بر اینکه شهردار تهران فرمانده قرارگاه اجتماعی شهر تهران است، جلسات مستمری با حضور دستگاه‌ها و بخش‌های مختلفی که در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر فعالیت می‌کنند، شکل گرفت و در این جلسات با محوریت شهرداری تهران قرار بر این شد که تمام ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی افراد دارای اعتیاد و متجاهر در شهر تهران محیا شود.

وی افزود: قرار است از ۱۰ دی ماه پذیرش معتادان متجاهر در مراکز مشخص شده شروع شود و شناسایی معتادان توسط نیروی انتظامی آغاز می‌شود که در همین راستا شهرداری تهران در حال آماده سازی شش مرکز برای پذیرش معتادان متجاهر است.

شرف دوست در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ساز و کار فعالیت این مراکز به چه صورت است؟، گفت: اولویت با مراکزی هست که در حال حاضر در آنها معتادان متجاهر ساماندهی می شوند و ظرفیت خالی دارند که برآورد اولیه نشان می دهد که سه هزار نفر ظرفیت دارند.

وی گفت:در این مراکز امکان ساماندهی و پذیرش معتادان وجود دارد و بعد از آن مازاد افراد تخمین زده شده دو تا سه هزار نفر هستند که شهرداری تهران در مناطق حاشیه شهر تهران و خارج از بافت مسکونی شهر زیرساخت‌هایی را در حال محیا کردن هست که تا دو سه ماه آینده آماده بهره برداری هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
گرسنمه
ایرانی
۱۲:۴۴ ۲۸ دی ۱۴۰۰
باید معتادان را اعدام کرد چونکه هیچوقت اصلاح نخواهند شد
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
به هر معناد باید یه اتاق شیش متری و یه کمد قفل دار داده بشه و پولشم از خونواده و فامیلاش بگیرن
آشپزخونه و توالت و حمام عمومی باشه