سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انویدیا ۳ کارت گرافیک جدید عرضه می‌ کند

انویدیا کارت‌ های گرافیک جدید RTX ۲۰۵۰، GeForce MX ۵۷۰ و MX ۵۵۰ را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیزبات، شرکت انویدیا بی سر و صدا، سه کارت گرافیک سطح پایه جدید را عرضه کرده که احتمالاً توسط لپ‌تاپ‌های بازی سطح پایه، اولترابوک‌ها و دستگاه‌هایی که برای تولید محتوا استفاده می‌شوند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX ۲۰۵۰ احتمالاً قوی‌ترین نوع کارت گرافیک در این سری است، در حالی که GeForce MX ۵۷۰ و MX ۵۵۰ برای دستگاه‌های سبک در نظر گرفته شده‌ اند.

ویژگی‌ها و مشخصات NVIDIA GeForce RTX ۲۰۵۰

کارت گرافیک RTX ۲۰۵۰ دارای ۴ گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR۶ با ۲۰۴۸ هسته CUDA است که کمی بیشتر از هسته‌های CUDA ۱۹۲۰ در RTX ۲۰۶۰ است.

با توجه به TPD کمتر و پهنای باند حافظه، عملکرد RTX ۲۰۵۰ با وجود داشتن هسته‌های CUDA بیشتر، کمتر از RTX ۲۰۶۰ خواهد بود. RTX ۲۰۵۰ مبتنی بر پردازنده گرافیکی Ampere GA۱۰۷ است. این باید باعث بهبود عمر باتری و عملکرد گرافیکی می‌شود، حتی زمانی که دستگاه با باتری کار می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات NVIDIA GeForce MX۵۷۰

NVIDIA GeForce MX۵۷۰ دومین پردازنده گرافیکی قدرتمند لپ تاپ است که این شرکت امروز معرفی کرد. این پردازنده گرافیکی خاص قدرتمندترین پردازنده گرافیکی از سری کارت‌های گرافیک MX است.

ویژگی‌ها و مشخصات NVIDIA GeForce MX۵۵۰

کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX۵۵۰ را می‌توان به عنوان جانشین MX۴۵۰ در نظر گرفت.MX۵۵۰ مشابه MX۵۷۰ است، اما عملکرد پایین‌تری دارد. انویدیا تایید کرده که کارت‌های گرافیکی RTX ۲۰۵۰، GeForce MX۵۷۰ و GeForce MX۵۵۰ از بهار ۲۰۲۲ در بازار عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.