سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از جمع آوری ۵۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان در ۸ ماه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در مراسم آغاز به کار مراکز نیکوکاری "دست‌های مهربان" و "فدک" از جمع آوری ۵۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان در ۸ ماه امسال خبر داد و گفت: مرکز نیکوکاری، نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه یک مرکز مردمی و خیریه است که برای فرهنگ سازی انفاق تلاش می‌کند و در واقع، دفتر پیشخوان نیکوکاری است.

فرهادی افزود: امروز مرکز نیکوکاری در استان قزوین همچون گذشته با رویکرد تأمین معیشت تأسیس نمی‌شود بلکه مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغالزایی، کارآفرینی، دانش آموزی و فرهنگی را در استان داریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: عموم مردم نیکوکار که در حال حاضر فعالیت‌های مختلف نیکوکارانه دارند، با راه اندازی مرکز نیکوکاری می‌توانند تلاش خود را منسجم‌تر و جدی‌تر کنند چراکه مراکز نیکوکاری با اتصال به نرم افزاری ویژه از امکان رصد و پیگیری کمک‌ها بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.