سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرویی در قم منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تفاهم‌نامه مشترک سازمان میادین شهرداری قم با حضور هاشمی نژاد، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها  به‌منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرو، منعقد شد  و در مرحله اجرا قرار گرفت.

علیرضا مظفری، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ضمن اشاره به این تفاهم‌نامه و در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای صاحبان مشاغل و صنوف وابسته اظهار کرد: به‌طورکلی اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای واحد‌های صنفی مرتبط با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می‌پذیرد.

او افزود: تمام مزایای طرح برای صاحبان مشاغل بازگو خواهد شد و متقاضیان واحد‌های صنفی واقع در شهرک خودرو می‌توانند از تسهیلات بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می‌پذیرد، استفاده نمایند.

او با بیان این که ۹۵ درصد صاحبان مشاغل خودرویی فاقد ملک تجاری یا به عبارتی مستاجر هستند، افزود: باور مجموعه شهرداری بر این بوده که با راه‌اندازی شهرک خودرو و بهره‌گیری از حضور صاحبان مشاغل در رونق این شهرک، رشد و ارزش‌افزوده بالا نصیب صاحبان مشاغل و صنوف وابسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم استفاده از طرح‌های تشویقی را ابزار تسهیل در انتقال مشاغل و صنوف آلاینده ارزیابی و تصریح کرد: انتقال اصناف به‌ویژه صنوف آلاینده به داخل شهرک‌های تخصصی مانند شهرک خودرو می‌تواند مزایایی همچون کاهش صنوف آلاینده در شهرها، کاهش ناهنجاری‌های سمعی و بصری و کاهش ترافیک درون‌شهری را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.