سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیت، خاله سوسک خوش‌شانس و بستور در مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی

سه قصه‌گو از استان کرمان در بخش‌های «آیینی و سنتی» و «ملی» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با قصه‌گویانی از سراسر کشور رقابت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحله نهایی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

شبنم سیدی مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ شهر کرمان با قصه «نیت» در بخش ملی جشنواره، یکشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۵ تا ۱۷ قصه‌گویی خواهد کرد.

همچنین سعیده جهانشاهی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان هم در بخش ملی جشنواره و در رده سنی دختران و پسران، قصه «خاله سوسک خوش‌شانس» را دوشنبه ۲۸ آذر ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ نقل می‌کند.

لیلی خسروی مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ بردسیر هم در بخش غیر رقابتی جشنواره و در بخش آیینی و سنتی قصه «بستور» را شنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ روایت می‌کند.

جشنواره قصه‌گویی برای مخاطبان عمومی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، صفحه کانون در آپارات به نشانی www.aparat.com/kanoonparvaresh/live و صفحه اختصاصی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh پخش می‌شود.

اعلام برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا، سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.