سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین بیش از هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان

برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تاکنون هزار و ۳۸ هکتار زمین در تامین شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۳۸ هکتار زمین در شهر‌های میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، سوران، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل تامین شده است که نیاز ۲ سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها را پوشش می‌دهد..

عطاء اله اکبری گفت: این تعداد زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد مسکونی در استان تامین شده تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت شاهد خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه باشیم.

وی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های تحت پوشش این اداره کل ۲۳ هزار و ۹۷۱ واحد است که این اداره کل فراتر از برنامه، زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد تامین کرده و این روند همچنان برای افق چهار ساله این طرح مهم ملی با قوت ادامه دارد.

وی گفت: از مجموع اراضی تامین شده از سوی این اداره کل بیش‌از ۱۵۳ هکتار آن برای ساخت هفت هزار و ۹۶۰ واحد در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

اکبری گفت: در حال حاضر عملیات ساخت هزارو ۷۶واحد مسکونی طرح نهضت مسکن در شهر‌های زاهدان و زابل آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا، مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۳۰ آذر ماه جاری تمدید شده است گفت: شهروندان سیستان و بلوچستان می‌توانند ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به نشانی https://saman.mrud.ir انجام دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.