سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۳۳۷ نفر ناشی از حوادث جاده‌ای در کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۳۳۷ نفر ناشی از حوادث جاده‌ای در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : در پارسال آمار جان باختگان هشت ماهه اول ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه ۳۲۰ نفر و تعداد مجروحین پنج هزار و ۷۹۷ نفر بوده است.

او گفت : بر اساس بررسی‌های انجام شده این آمار در امسال روند افزایشی داشته و ۳۳۷ نفر فوت ناشی از تصادفات شامل ۸۵ نفر زن و ۲۵۲ نفر مرد اعلام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: از مجموعه فوتی‌ها ۸۴ نفر مربوط به تصادفات درون شهری، ۲۱۰ نفر برون شهری، ۶ نفر جاده روستایی و مابقی در دسته موارد خاص قرار می‌گیرند.

خانی با اشاره به روند افزایشی قربانیان حوادث جاده‌ای در هشت ماهه اول امسال، افزود: آمار مجروحین تصادفات در استان کرمانشاه طی امسال با افزایش ۷۵۴ نفری نسبت به مدت زمان مشابه در پارسال به ۶ هزار و ۵۵۱ نفر رسیده که از این تعداد یک هزار و ۸۹۴ نفر زن و چهار هزار و ۶۵۷ نفر مرد گزارش شده است.

او با تاکید بر بالا بودن آمار فوتی‌ها در تصادفات برون شهری، گفت: سرعت بالا و رعایت نکردن نکات ایمنی حین رانندگی در افزایش تصادفات و قربانیان حادثه جاده‌ای بسیار تأثیر گذار است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.