سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قزوین:

یک واحد تولیدی در شهرستان قزوین به چرخه تولید برگشت

شفیعی گفت:با حمایت‌های صورت گرفته در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها یک واحد تولیدی در این شهرستان به چرخه تولید برگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین در بازدید از روند فعالیت این واحد تولیدی،گفت: یک کارخانه تولیدی پس از ۱۰ سال توقف در امر تولید هم اکنون با به کارگیری ۳۰ نفر در حال تولید است.

شفیعی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته واحد‌های تولیدی تعطیل شهرستان در حال بازگشت به چرخه تولید هستند که این شرکت با کارنامه قابل توجه در امر تولید نخ یکی از این واحد‌ها است.

وی افزود: این واحد، خوشبختانه با به کارگیری نیرو در حال ارتقا سطح تولید خود است و می‌توان با حمایت در زمینه‌های گوناگون و مورد نیاز شاهد اشتغالزایی در این واحد باشیم.

فرماندار قزوین با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌های ظالمانه به دنبال تعطیلی صنایع و رکود فعالیت‌های اقتصادی کشور هستند، افزود: باید با هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌ها حمایت‌های لازم از صنایع در سال پشتیبانی از تولید صورت گیرد تا هم نقشه‌های دشمنان محقق نشود و هم گام‌های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور برداشته باشیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.