سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته هشتم لیگ والیبال کشور؛

سرو قامتان همدان برابر مقاومت بسیج تهران شکست خورد

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان کشور جام «سردار دل‌ها» با شکست سروقامتان همدان به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیم والیبال سروقامتان همدان  دیشب در خانه والیبال همدان به مصاف تیم مقاومت بسیج تهران رفت و در پایان این دیدار ۳ بر ۲ مقابل مقاومت بسیج تهران مغلوب شد.

شاگردان علیرضا نادی در حالی‌که ست اول را با برد شروع کرده بودند، در ست‌های دوم و سوم شکست خوردند، تیم سرو قامتان  در ست چهارم این رقابت برابر حریف خود به برتری رسید، اما در ست پنجم مغلوب میهمان خود مقاومت بسیج تهران شد.

نماینده همدان از هشت بازی انجام داده صاحب سه برد و پنج شکست شده است.

تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.