سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق موتورسیکلت در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق موتورسیکلت های ساکنان یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از داخل حیاط منازل مسکونی اهالی یکی از مناطق روستایی این شهرستان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک  مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و به محل های وقوع سرقت مراجعه کردند.

او با بیان اینکه در بررسی های انجام شده و جمع آوری مستندات لازم ، مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق پس از تخریب درب حیاط ساختمان ها و قفل و زنجیر موتورسیکلت ها انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: با تلاش ماموران پلیس، برای شناسایی هویت سارق،مشخص شد متهم یکی از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در حوزه استحفاظی ابوشانک شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: تعداد3دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه او کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی  درخاتمه با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس به 10فقره سرقت موتورسیکلت از اهالی روستا اعتراف کرده است، بیان کرد: تا کنون سه نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهاره
۰۷:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
دمتون گرم اینا رو باید گرفت حقشون گذاشت کف دستشون