سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با چند خبر ورزشی بیست و هفتم آذر استان قزوین

خبر‌هایی در حوزه‌های کشتی، فوتبال، والیبال، کاراته و تنیس روی میز را در بسته خبر‌های ورزشی قزوین بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان با قهرمانی تیم و معرفی نفرات برتر در تاکستان پایان یافت.

مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان یادواره شهدای تاکستان و انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل، جمعه ۲۶آذرماه به میزبانی هیأت ناشنوایان استان قزوین در تاکستان برگزارشد.

در این مسابقات در وزن ۵۷ کشتی آزاد، محمد سیاهوشی از همدان اول، محمد محمدی سروش از البرز دوم، رسول کاظمی از کرمانشاه سوم و وحید شیردل از اردبیل سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۵ کشتی آزاد هم مهدی بخشی از آذربایجان شرقی مقام اول، محمد زارعی از کردستان مقام دوم، علی مومیوند از مازندران سوم وکیوان رستم آبادی از کرمانشاه سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد هم فرود حجتی از کرمانشاه اول، مهرداد آخوندی از تهران دوم، شیرزاد دولتشاهی از لرستان سوم و شهاب رحیمی از آذربایجان غربی سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد نیز علیرضا رمضانی از مازندران مقام اول، مسعود زمان زاده از گیلان مقام دوم، محمد حسین حاجئی از تهران سوم و آرمان سلامی از آذربایجان شرقی سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حمید رضا کنعانی از مازندران مقام اول، علی رضایی از تهران مقام اول، حسین کاظمی از اصفهان مقام سوم و حسین دریکوند از لرستان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم هم محسن منوچهری از زنجان مقام اول، عرفان ستاری از البرز مقام دوم، سعید رحمانی از قزوین مقام سوم و شیرزاد مهکی از لرستان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن کیلوگرم ۹۷ هم محمد رسول قمرپور از البرز اول، حسین سیفلو از آذربایجان غربی دوم، حسن مدانلو از مازندران سوم و علیرضا غیاثوند از قزوین سوم مشترک شدند.

در وزن ۱۲۵کیلوگرم علی شکیبازاده از آذربایجان غربی اول، سعید فروتن نژاد از همدان دوم، محمدرضا شعبانی از البرز سوم و محمود خسروبیگی از لرستان سوم مشترک شدند.

در مجموع در این مسابقات تیم‌های مازندران، البرز و کرمنشاه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شمس آذر میهمان صنعت نفت در جام حذفی

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و در مرحله یک شانزدهم، تیم شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.

این بازی فردا ساعت ۱۵ در آبادان برگزار می‌شود.

برد تیم والیبال ژوبین در دیداری دوستانه

تیم ژوبین نماینده استان در لیگ یک والیبال دختران باشگاه‌های کشور در بازی تدارکاتی برابر منتخب زنجان به برتری ۳ بر صفر رسید.
تیم ژوبین از سوم دی ماه در شیراز به مصاف حریفان خود در دور مقدماتی می‌رود.

استعدادیابی فوتبال ملی در قزوین

طرح استعدادیابی فوتبال بانوان کشور در رده سنی زیر ۱۶ سال با حضور منتخبین استان‌های مختلف کشور به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

کاراته کا‌های استان در رقابت‌های آسیایی حریفان خود را شناختند

علی اصغر آسیابری و لیلا برجعلی دو کاراته کا ملی پوش استان در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

لیلا برجعلی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم در دور اول با فلاک سیدا از هند به رقابت خواهد پرداخت.

علی اصغر آسیابری در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم در دور اول با عمر الاجنای از کویت دیدار خواهد کرد.

ملی پوشان استان سه شنبه ۳۰ آذر، به روی تاتامی می‌روند.

طرح استعدادیابی تنیس روی میز در قزوین

طرح استعدادیابی تنیس روی میز ویژه رده‌های سنی ۵ تا ۸ سال در سالن تنیس روی میز قزوین و با حضور نزدیک به ۱۰۰ نونهال دختر و پسر برگزار شد.

جواهری منصور آبیک قهرمان لیگ برتر استان شد

در پایان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان قزوین، جام سردار آزادگان و گرامیداشت شهدای ورزشکار، تیم جواهری منصور آبیک قهرمان شد و به عنوان نماینده استان در لیگ سه فصل آینده به میدان می‌رود.

غفاری تاکستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.