سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه در یزد:

برنامه کوتاه مدت و میان مدت دولت برای رفع مشکل آب در استان یزد/ توسعه صنعتی باید در گرو حفظ محیط زیست باشد

حجت الاسلام رئیسی گفت: با مشارکت مردم و پیگیری دولت رفع مشکل آب استان یزد در یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت امکان پذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور در پایان سفر استانی خود در یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر مدیریت آب در استان صورت بگیرد، مردم مشکلی احساس نمی‌کنند. دولت در استان یزد برای موضوع آب یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت دارد و در هر دو برنامه با مشارکت مردم و پیگیری دولت برنامه ریزی شده تا مشکل آب استان یزد رفع و دغدغه مردم برطرف شود.

رئیس جمهور با اشاره به وضعیت صنایع استان، ادامه داد: آلایندگی‌های صنایع نباید اتفاق بیوفتد و توسعه صنعتی در گرو حفظ محیط زیست است.

او تصریح کرد: باید سرمایه گذاری صنعتی در استان یزد با ظرفیت‌های موجود به نقطه قابل قبولی برسد و نیرو‌های خلاق می‌توانند یزد را به نقطه عالی پیشرفت برسانند.

او بیان داشت: استان یزد برای پیشرفت باید اختیارات بیشتری داشته باشد. از این رو در بودجه سال آینده در نظر گرفتیم که صندوق پیشرفت و عدالت در استان یزد تأسیس شود که منابع این صندوق از تنخواه دولت، مالیات مازاد، سهم معادن و فروش املاک مازاد دولتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.