سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌ها در کردستان تا روز یکشنبه ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: بارندگی‌های سامانه بارشی که از بامداد امروز وارد استان شده است تا روز یکشنبه ادامه دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ریحان امیدی راد کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان  اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۱۴ ایستگاه هواشناسی کردستان بارش باران را گزارش کردند که شهر بانه، روستای سلین در سروآباد و روستای حاجی ممدان در سقز به ترتیب با چهار، ۳.۵ و ۲ میلی متر بیشترین میزان بارش را داشتند.

امیدی راد افزود: از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا یارندگی‌ها در سطح استان به خصوص برای نیمه غربی شامل شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان، سروآباد و غرب سنندج شدید بوده و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: مه آلود بودن هوا و بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌ها و گردنه‌های استان نیز موجب اختلال در تردد خواهد شد که توصیه می‌کنیم تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: از بعدازظهر روز دوشنبه با ورود یک سامانه دیگر شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم که تا اواخر وقت سه شنبه بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را در پی خواهد داشت.

امیدی راد یادآور شد: در مدت فعالیت این سیستم‌های بارشی دمای هوا در طول ساعات روز چهار تا پنج درجه نوسان خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی در بیجار با دمای منفی پنج درجه سردترین و سروآباد با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند، افزود: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین چهار و ۱۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.