سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم حضرت معصومه(س) سیاهپوش شهادت یاس نبوی +تصاویر

صحن و سرای نورانی حرم بانوی کرامت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)رنگ عزا به خود گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با آغاز ایام فاطمیه صحن و سرای ملکوتی حرم کریمه اهل بیت (ع)با حضور خدام  یکپارچه سیاهپوش شده و آیین‌های عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

با سیاه پوش شدن  بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) عطر معنویت در این فضای قدسی بیش از پیش شده و نوای نوحه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ شهادت حضرت صدیقه کبری (س) از ماذنه‌های این مکان مقدس به گوش می‌رسد.

آیین‌های عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امشب و فردا شب در حرم مطهر حضرت معصومه (س)با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار می‌شود.

هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مراسمی با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میردامادیان و میرزامحمدی و مداحی میثم طاهری  ساعت ۱۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

ظهر شهادت نیز بعد از نماز ظهر و عصر مراسم زیارتنامه خوانی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با مداحی مهدی رسولی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

عصر سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها هم از ساعت ۱۶ مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسملین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمهدی موسوی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.