سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد در قصرشیرین هم اکنون به هفت متر بر ثانیه رسید

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت : سرعت وزش باد در این منطقه هم اکنون به هفت متر بر ثانیه معادل ۲۷کیلومتر بر ساعت رسیده است که در ساعات آینده شاهد تشدید سرعت وزش باد خواهیم بود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرپرویز نجفی رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت : با ورود سامانه ناپایدار جوی در ۲۴ ساعت گذشته به آسمان این شهرستان مرزی، سرعت وزش باد در این منطقه هم اکنون به هفت متر بر ثانیه معادل ۲۷کیلومتر بر ساعت رسیده است که در ساعات آینده شاهد تشدید سرعت وزش باد خواهیم بود.

او با بیان اینکه دمای فعلی هوای قصرشیرین ۲۲درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا ۳۶ درصد است، گفت : طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی موج ناپایدار تا اواسط هفته آینده بر جو منطقه حاکم است و در برخی ساعات شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود.

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین افزود: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۴۶روز درگیر گرد و خاک بوده که روز‌های غبارآلود در فروردین هشت روز، اردیبهشت هشت روز، خرداد سه روز، تیر یک روز، مرداد چهار روز، شهریور هفت روز، مهر چهار، آبان چهار و آذر ماه هفت سه روز بوده است.

نجفی ادامه داد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مجموع ۳۰.۸ میلی متر باران در قصرشیرین باریده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۰میلی متر بوده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
احمد س
۱۴:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
نظری در سایت دیده نمیشه
احمد س
۱۴:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
در پاییز و زمستان دوبار باران باریده رویهم ۲۰ ساعت . بارندگی در حد خشکسالی بسیار شدید بوده