سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۶۲ میلیارد ریال پرونده قاچاق کالا در استان اصفهان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۸۹ پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۶۲ میلیارد ریال امسال در استان تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایرج موفق رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۹ هزار و ۶۶۱ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق امسال انجام شده است و نظارت ویژه بر بازار اقلام و کالا‌های اساسی در بازار در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: بازرسی‌های صنفی از انبار‌ها و محل تخلیه بارها، مراکز عمده فروشی و خرده فروشی در مدت یاد شده به تشکیل ۸۹ پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان منجر شده است.

به گفته وی، در این مدت ۸۹۵ بازرسی غیر صنفی و ۸۸۷ گشت بازرسی مشترک در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بیشترین پرونده‌های کالای قاچاق کشف شده  امسال ، مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، دخانیات، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه تحقق قانون مبارزه با قاچاق کالا مستلزم اراده جدی، هماهنگی و همکاری متولیان و مسئولان امر مبارزه با قاچاق است، گفت: همه سازمان‌های مسئول در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همکاری لازم را داشته باشند تا پیگیری‌ها به نتیجه برسد.

موفق با بیان اینکه نظارت در بازار با حضور دستگاه‌های تخصصی و همکار از برنامه‌های پیش روی سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه تخلفات اقتصادی است و شهروندان می‌توانند با دریافت کد پیگیری در کمترین زمان ممکن از نتیجه شکایت خود مطلع شوند.

وی گفت: کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان با دریافت سریع شکایت، نتایج اقدامات انجام شده را در اسرع وقت در سامانه درج می‌کنند.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.