سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد؛

ضرورت تعدیل قیمت شن و ماسه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان از افزایش بی رویه قیمت شن و ماسه در هرمزگان جلوگیری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده،نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: اکنون ۴۰ درصد قیمت شن و ماسه در هرمزگان افزایش یافته است در حالی که روستا‌های اطراف بندرعباس تامین کننده شن و ماسه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:مسئولان باید از افزایش بی رویه قیمت شن و ماسه در هرمزگان جلوگیری کنند.

او از مسئولان استان خواست که زیر ساخت‌های لازم را برای بارندگی‌های زمستان آماده کنند تا هم مبلمان شهری حفظ شود و هم آب گیری معابر و خیابان‌ها برای مردم زحمت ایجاد نکند.

امام جمعه بندرعباس گفت:بوی بد خور‌های بندرعباس هم مشکلی است که شهروندان آن را تحمل می‌کنند و هنوز راهکاری جدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

او با اشاره به شهادت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: امروز حوزه و دانشگاه باید در مسیر وحدت عملی گام بردارند و همه ظرفیت‌های بدست آورده را با هم تبادل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز حمل و نقل گفت: کار مداوم و خستگی ناپذیر این قشر زحمتکش ستودنی وبخشی مهمی از اقتصاد کشور در دستان حوزه حمل و نقل است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
می گم که فقط دزد ریخته توشهر همه به فکرجیب خودشونن،آخه شن رو چکارش می کنین که این همه قیمتش اضافه شده،نکنه اینم تحریمه،یا از خارج وارد می کنین به کشور،دوتا مسئول پاک دست نداریم اینا رو گوشمالی بدن