سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

ظرفیت پزشکی در راستای گسترش سلامت جامعه افزایش یابد

امام جمعه مهاباد گفت: افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های کشور در راستای گسترش سلامت بوده و زمینه عدالت در حوزه سلامت جامعه را قراهم می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته گفت: بسیاری از کسانی که در مقابل تصویب طرح ظرفیت پزشکی مخالفت می‌کردند، خودشان ذینفع وضع موجود و کمبود پزشک‌های متخصص و فوق تخصص بودند.

وی گفت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب این قانون  قدردانی می کنم و امیدواریم با قانون جدید در سال‌های آینده مشکل کمبود پزشک به خصوص پزشک متخصص و زمان دسترسی به آنان برای مردم مرتفع شود.

امام جمعه مهاباد گفت: در شب یلدا شهروندان که بضاعت مالی مناسب برای برگزاری باشکوه و مجلل این شب را داشته از انتشار و اشتراک گذاری مراسم برای سایر افرادی که توانایی آن را ندارند، جلوگیری کنند.

ماموستا امامی گفت: برگزاری هر گونه آیین باید در راستای نزدیکی به حق تعالی باشد، شب یلدا اگر با دروغ، غیبت و اسراف همراه نباشد نوعی شادی ایرانی اسلامی تلقی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به روز ۲۷ آذر و روز عاری از خشونت نیز گفت: خداوند متعال و پیامبران الهی در طول تاریخ همواره بر جلوگیری از خشونت و افراطی گری در جهان تاکید کرده اند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.