سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی اتحاد شیعه و سنی، زیر پرچم ایران

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در ایران برافراشته است و شیعه و سنی با بصیرت ایرانی پای این پرچم ایستاده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن تسلیت و اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اقدامات تفرقه افکنانه میان شیعه و سنی از سوی دشمنان اسلام پرداخت و گفت: اختلاف افکنی بین امت اسلامی در زمین دشمن بازی کردن است و حنجره‌ای که از آن دعوت به اختلاف و تفرقه خارج شود در اختیار شیطان است و ریشه همه این اقدامات در اسرائیل و وهابیت است.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران و کادر درمان به خصوصیات حضرت زینب کبری (س) و مجاهدت‌های پرستاران و کادر درمان پرداخت و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند شناخت نسل جوان نسبت به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و بعداز آن اهمیت فراوانی دارد و تا قبل از آنکه دیگران با اهداف سوء نسبت به انقلاب اسلامی ورود کنند باید به نوجوانان و جوانان برکات انقلاب اسلامی را از طرق مختلف تبیین کرد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاه و حوزه در کنار هم با ابزار‌های خودشان برای رسیدن ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت و پیشبرد آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دست در دست هم خواهند داد تا به اهداف عالی برسیم.

او در بخشی از سخنان خود در مصلی نمازجمعه هشتگرد به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: از ابتدا آمریکا و غربی‌ها مشخص بود که قدمی برای کشور بر نمیدارند و همگان دیدند که در دولت گذشته علی رغم کوتاه آمدن در مذاکرات هیچگونه اتفاقی برای کشور نیافتاد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در ادامه با تذکر به تیم مذاکره کننده ایران گفت: نشود که دشمن هر روز بهانه‌ای بیاورد و شما برای رفع بهانه همکاری کنید، محکم و مقتدر بایستید چرا که در دوات گذشته ما یکطرفه برجام را عملی کردیم، اما آن‌ها به تعهداتشان عمل نکردند و حالا غربی‌ها باید اعتماد ما را جلب کنند.

حجت الاسلام مختاری  به مطالبات به حق فرهنگیان و معلمان اشاره کرد و افزود: معلم ما باید حداقل امکانات رفاهی را داشته باشد و فراغت می‌خواهد تا آینده سازان این کشور را تربیت کند و به سراغ شغل دوم نرود و مجلس و دولت به مطالبات این قشر زحمت کش طبق موارد قانونی پاسخ داده و مشکلات معیشتی فرهنگیان و معلمان را حل کنند و کار انقلابی کردن یعنی اقدام به موقع و قبل از تحصن و اعتراض کار باید انجام شود و معلمان را معطل نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.