سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی اصفهان:

اصفهان برفی و بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان از امروز تا اواسط هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران از شامگاه امروز جمعه مناطق غرب و جنوب استان را آغاز می‌شود و به تدریج فردا شنبه بسیاری از مناطق از جمله کلانشهر اصفهان را فرا می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب است و در سایر مناطق از جمله مرکز، شمال و شرق اصفهان پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: بارندگی در شهر اصفهان نیز از اواسط فردا شنبه محتمل است که با توجه به وزش باد و بارندگی انتظار داریم از شدت آلودگی هوا کاسته شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد در سطح استان روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه شدید خواهد بود و پس از آن دمای اصفهان افت محسوسی خواهد داشت.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد ضمن اینکه گرم‌ترین نقطه استان در این مدت شهر اصفهان است.

او گفت: بوئین میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
کاوه
۰۹:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
نمیدونم خبرنگار باشگاه جوان رو تاریخ دقت نداشتن یا آقای عسگریان
امروز شنبه یکم بهمن ماه میشه
۳۰ آدرماه یکماه پیش بوده
امیر
۱۳:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تازه اگه دقت کنید این خبر برای 26 آذر 1400 هستش