سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۰ هزار عدد لوازم بهداشتی غیر مجاز در اشتهارد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۳۰ هزار عدد لوازم بهداشتی غیر مجاز از یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی اشتهارد به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد با انجام اقدامات اطلاعاتی از تولید و عرضه لوازم بهداشتی غیر مجاز در یکی واحد‌های شهرک صنعتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: پس از تکمیل تحقیقات و اطمینان از صحت اطلاعات، ماموران به همراه عوامل سازمان غذا و دارو با هماهنگی مقام قضایی به واحد مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۰ هزار عدد ژل ماساژ غیر بهداشتی و غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه و معرفی او به مراجع قضایی، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او با اشاره به تاثیرات مخرب اقلام بهداشتی غیرمجاز بر سلامت مصرف کنندگان  افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه معرفی واحد‌های تولید اقلام غیر مجاز است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.