سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«روایت حبیب» در بوشهر بازخوانی می‌شود

ویژه‌برنامه «روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: ویژه‌برنامه هنری «روایت حبیب» از امروز (جمعه۲۶ آذر) به مدت ۳ روز به میزبانی استان بوشهر و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و دیگر دستگاه‌های اجرائی و فرهنگی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۰ استان برگزار می‌شود و از حسینیه ثارالله کرمان آغاز شده و تا کنون در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و استان خوزستان(آبادان) برگزار شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: در بوشهر کاروان‌های روایت حبیب، روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آذر برنامه‌های شعر، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی و سرود را با مشارکت هنرمندان ملی و استانی با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان از جمله رئیسعلی دلواری در فضای باز اجرا می‌کنند.

پارسایی‌فر افزود:نخستین برنامه هنری در شهر بوشهر، ساعت ۱۹ امروز در آستان امامزاده عبدالمهیمن (ع) با حضور هنرمندان استانی در قالب مداحی و سنج و دمام، شعرخوانی، تئاتر، ایستگاه نقاشی کودک، برگزاری مسابقه فرهنگی برگزار خواهد شد.

او گفت: ساعت ۹ فردا(شنبه ۲۷ آذر) هم از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان رئیسعلی دلواری با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه محیطی عکس و هنر‌های تجسمی در نگارخانه سوره را دیگر برنامه «روایت حبیب» در روز شنبه خواند که در آن ۸۰ عکس‌  شهید سلیمانی به تماشا گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


پارسایی‌فر افزود: عصر شنبه نیز در کاروانسرای مشیر برازجان، ویژه‌برنامه هنری روایت حبیب با مشارکت هنرمندان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

او گفت: عصر یکشنبه ۲۸ آذر نیز ویژه‌برنامه شب خاطره با موضوع ابعاد شخصیتی مقاومت شهید رئیسعلی دلواری و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر دلوار منزل شهید رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.