سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی‌ها از مرگ دست کم ۲۷ نفر در پی آتش سوزی در ژاپن+ تصاویر

در پی وقوع آتش سوزی در ساختمانی در اوساکای ژاپن، نگرانی‌ها از مرگ دست کم ۲۷ نفر بالا گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، پس از وقوع آتش سوزی در ساختمانی در یک منطقه تجاری در شهر اوساکای ژاپن در امروز (جمعه) نگرانی‌ها از مرگ دست کم ۲۷ نفر بالا گرفت.

در تصاویر منتشر شده تلویزیونی، ده‌ها آتش نشان در حال کار داخل و بیرون ساختمانی هشت طبقه پس از اطفای حریق بودند. همچنین در تصاویر منتشر شدت، شیشه‌های شکسته و سیاه شده بر اثر آتش سوزی قابل مشاهده است.

خبرگزاری کیودوی ژاپن گفته است پلیس در حال تحقیق در خصوص احتمال عمدی بودن این آتش سوزی است.

رسانه‌های محلی ژاپن اعلام کردند طبقه‌ای که این آتش سوزی در آنجا شکل گرفت، محل ارائه خدمات سلامت روانی مراقبت‌های پزشکی عمومی بود. یکی از مقامات آتش نشانی شهر اوساکای ژاپن به خبرگزاری فرانسه گفت: احتمال وجود زنده ماندن و نشانه‌ای از حیات در ۲۷ نفر از ۲۸ مصدوم شده در این آتش سوزی دیده نمی‌شود و قربانیان به بیمارستان منتقل شدند.

آتش سوزی در ساعت ۱۰:۱۸ دقیقه در طبقه چهارم شناسایی شد. به گفته این مقام، این آتش سوزی در یک منطقه شلوغ در نزدیکی ایستگاه قطار «کیتاشینچی» در غرب ژاپن به وقوع پیوست و طی نیم ساعت خاموش شد. همچنین یکی از زنان میانسال شاهد این حادثه به رسانه «NHK» ژاپن گفت: دود سیاه فراوانی به همراه بوی شیدید در منطقه دیده می‌شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.