سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم‌های لیگ جزیره خواستار تعطیلی مسابقات شدند

در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا در انگلیس و لغو چند مسابقه فوتبال لیگ برتر، تیم‌ها خواهان تعطیلی کامل این بازی‌ها شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون در انگلیس و ابتلای بازیکنان تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ جزیره  باعث شد سازمان لیگ برتر در مجموع ۹ بازی را لغو و به تاریخ دیگری موکول کند. با توجه به این شرایط تیم‌ها  از روسای سازمان لیگ خواسته اند تمام این  بازی‌ها  را تا ژانویه سال ۲۰۲۲ تعطیل کنند.

به گزارش ESPN تعداد فزاینده‌ای از باشگاه‌ها برای مقابله با بحران رو به رشد ویروس کرونا، برای تعطیلی لیگ برتر تا سال جدید تلاش می‌کنند.

به روسای لیگ برتر اطلاع داده شده است که با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، تیم‌ها از تعلیق بازی‌ها تا آخر هفته ۸-۹ ژانویه حمایت می‌کنند. در این تاریخ قرار است مسابقات دور سوم جام حذفی برگزار شوند.

این درخواست به این معنی است که تیم‌ها خواهان به تعویق افتادن چهار هفته از بازی‌های لیگ هستند که از شنبه آغاز می‌شود و تا آخر هفته ۱-۲ ژانویه ادامه می‌یابد. بر اساس این پیشنهاد، بازی‌های لیگ برتر در ۱۵ ژانویه از سر گرفته می‌شوند.

سازمان لیگ برتر، اما برابر درخواست‌ها برای تعلیق همه بازی‌ها مقاومت کرده است و گفت: "در حالی که تعدادی از باشگاه‌ها با شیوع کووید-۱۹ مواجه هستند، قصد سازمان لیگ این است که برنامه فعلی بازی‌ها را تا جایی که ممکن است با خیال راحت ادامه دهد. سلامت و تندرستی همه دست اندرکاران همچنان اولویت است. "

۹ مسابقه به تعویق افتاده لیگ جزیره عبارت اند از:

منچستریونایتد - برایتون

لسترسیتی - تاتنهام

برنتفورد - منچستریونایتد

واتفورد - برنلی

برایتون - تاتنهام هاتسپر

ساوتهمپتون - برنتفورد

واتفورد - کریستال پالاس

وستهام - نوریچ

اورتون – لستر


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.