سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین خوابگاه خیّر ساز شهر بنت به بهره برداری رسید

با همت خیّرین اولین خوابگاه دانش آموزی شهر بنت با حضور بخشدار بنت، رئیس آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر، خیرین و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان افتتاح شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  احسان رئیسی بخشدار بنت با قدر دانی از نگاه نیک خیرین به این بخش گفت: خیّران مدرسه ساز در جامعه الگویی مناسب برای دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه هستند و فعالیت‌های موثر آن‌ها در مناطق مختلف قطعا جهت دهی درستی برای دانش آموزان خواهد بود.

او گفت: گستردگی بخش بزرگ بنت و فاصله زیاد روستا‌ها با مناطق شهری لزوم ساخت خوابگاه‌های شبانه روزی را افزایش می‌دهد که امیدواریم با حضور خیرین روند احداث خوابگاه‌های شبانه روزی برای کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان مناطق محروم استمرار داشته باشد.

اسحاق شاهوزهی رئیس آموزش و پرورش منطقه بنت در ادامه گفت: یکی از عمده‌ترین دلایل ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق کم‌تر برخوردار نداشتن مکان اقامت در نزدیکی مکان تحصیل و عدم دسترسی به سرویس ایاب و ذهاب است.

وی  گفت: خیّرین مدرسه بعنوان کانون تحول در نظام آموزشی طی چند سال اخیر، زمینه حضور دانش آموزان مناطق دور افتاده را در مدارس فراهم می‌کنند چرا که وجود خوابگاه دانش آموزی در برخی از مناطق از خود مدارس ضروری‌تر است.

شاهوزهی رئیس آموزش و پرورش نیکشهر گفت: اولین خوابگاه خیّر ساز شهر بنت با ظرفیت ۹۰ نفر و زیر بنای ۹۰۰ متر مربع توسط غروی خیّر نیک اندیش ساخته شده و اداره کل نوسازی مدارس استان آن را تجهیز کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.