سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله کمتر از سه هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

ساری به دنبال چهار بازیکن تیم چلسی

به گزارش ایل ماساگرو، مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، آماده است تا در ماه ژانویه برای خرید چهار بازیکن باشگاه سابقش یعنی چلسی اقدام کند.

روبن لوفتوس چیک، کپا آریزابالاگا، کالوم هادسون اودوی و امرسون پالمری همگی در فهرست زمستانی لاتزیو هستند.

ساری در فصل ۱۹-۲۰۱۸ در چلسی با هر چهار بازیکن کار کرده، او این باشگاه را به مقام سوم لیگ برتر و قهرمانی در لیگ اروپا رساند.

الکسیس سانچز در لیست خرید بارسا نیست

ژاوی، سرمربی بارسلونا در حال حاضر علاقه‌ای به جذب الکسیس سانچز ندارد، زیرا بازیکنانی مانند فران تورس و ادینسون کاوانی را به او ترجیح می‌دهد.

مارکا گزارش می‌دهد که تیمو ورنر مهاجم چلسی نیز در رادار بارسا قرار دارد و الکسیس مهاجم اینتر که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ سه سال را در این باشگاه سپری کرد، در حال حاضر مورد توجه بارسا نیست.

اختلاف ناپولی با اینسینیه ادامه دارد

مدیر برنامه‌های لورنزو اینسینیه تاکید کرد که ناپولی هنوز تا رسیدن به توافق با این مهاجم بر سر تمدید قرارداد فاصله دارد.
پیزاکانه در پاسخ به سوالی درباره ارتباط با تیم‌هایی مانند لاتزیو، اینتر، تاتنهام، آث میلان و یوونتوس، افزود: تا ژانویه با کسی تماس نخواهم داشت.

دروازه بان لیدز زیر ذره بین منچستریونایتد

این فصل منچستریونایتد شاهد بازگشت داوید دخیا به دوران خوبش بوده است، اما سوالاتی در مورد آینده دین هندرسون در اولدترافورد مطرح است.

با در نظر گرفتن این موضوع، دیلی میل گزارش می‌دهد که استعدادیابان شیاطین سرخ طی هفته‌های اخیر ایلان مسلیه، دروازه بان لیدز را تحت نظر گرفته اند و این بازیکن ۲۱ ساله فرانسوی یک گزینه طولانی مدت احتمالی خواهد بود.

رقابت بارسا و یووه برای هررا

به گفته Fichajes، بارسلونا و یوونتوس، آماده رقابت برای جذب آندر هررا، هافبک پاری سن ژرمن هستند.با توجه به رقابت شدید برای حضور در ترکیب پاری سن ژرمن، انتظار می‌رود که این بازیکن اسپانیایی در سال ۲۰۲۲ پاریس را ترک کند.

تمایل چلسی برای خرید لائوتارو مارتینز

چلسی علیرغم داشتن گزینه‌های زیادی در خط حمله، همچنان در جستجوی مهره‌های هجومی است.

Fichajes ادعا می‌کند که لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، از جمله افرادی است که در رادار استمفورد بریج دیده شده است.

دست تمایلی به ترک بارسلونا ندارد

سرجینو دست با وجود ناکامی در رسیدن به شرایط مطلوب جسمی، به دنبال خروج از بارسلونا نیست و اسپورت مدعی است که مدافع تیم ملی آمریکا از ماندن در نیوکمپ خوشحال است.

همچنین گزارش شده است که جرارد پیکه، هافبک میانی کهنه کار برنامه‌ای برای بازنشستگی در تابستان ۲۰۲۲ ندارد و به دنبال تمدید قراردادش به مدت حداقل یک فصل دیگر است.

آرتور در رادار آرسنال

به گزارش Calciomercato، آرسنال ممکن است به فکر جذب آرتور هافبک یوونتوس باشد.

این بازیکن برزیلی توسط بیانکونری مازاد اعلام شده و می‌تواند با توپچی‌ها مذاکره کند. همچنین توپچی‌ها با دژان کولوسفسکی، ملی پوش سوئدی مرتبط هستند.

لیورپول وینیسیوس را به عنوان جانشین مانه می‌خواهد

دفنسا سنترال ادعا می‌کند که قرمز‌ها مشتاق جذب وینیسیوس جونیور از رئال مادرید هستند.

گفته می‌شود این تیم لیگ برتری مهاجم مستعد برزیلی را جانشین بالقوه‌ای برای سادیو مانه می‌داند.

علاقه چلسی به چوآمنی

فابریتزیو رومانو مدعی است اورلین چوآمنی، هافبک موناکو همچنان هدف چلسی است، اما ارزش او همچنان در حال افزایش است.

این ملی پوش ۲۱ ساله فرانسوی می‌توانست تابستان گذشته با مبلغی حدود ۴۵ میلیون یوروخریداری شود، اما در آینده بسیار بیشتر از این هزینه خواهد داشت.

اومتیتی می‌خواهد در بارسلونا بماند

بار دیگر خبر‌هایی درباره جدایی ساموئل اومتیتی از بارسلونا منتشر شده و گفته می‌شود بنفیکا مایل به خرید این است، اما اسپورت ادعا می‌کند که برنده جام جهانی تمایلی به ترک نیوکمپ ندارد.

گفته می‌شود که مدافع ملی پوش فرانسوی به باشگاه فعلی خود اطلاع داده قصد دارد بماند و برای حضور در ترکیب تیم ژاوی بجنگد، به همین دلیل هیچ مذاکره‌ای با پرتغالی‌ها انجام نداده است.

نقشه یوونتوس برای جذب مارسیال

با توجه به اصرار آنتونی مارسیال برای جدایی از منچستریونایتد، گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که یوونتوس در حال بررسی پیشنهادی برای جذب این مهاجم فرانسوی است.

تردید ولاهوویچ  برای انتقال به  آرسنال 

  دوسان ولاهوویچ ممکن است یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات آرسنال باشد، اما یورو اسپورت گزارش می‌دهد که مهاجم فیورنتینا برای رفتن به ورزشگاه امارات متقاعد نشده است.

این ملی پوش صربستانی می‌خواهد به باشگاهی بپیوندد که جاه طلبی‌های جدی دارد و توپچی‌ها باید کار‌هایی را انجام دهند تا او را متقاعد کنند که سودای قهرمانی در سر دارند.

پیشنهاد هری کین به رئال مادرید 

طبق گزارش ال ناسیونال، خرید هری کین، مهاجم تاتنهام به رئال مادرید پیشنهاد شد.

کاپیتان انگلیس در گذشته به شدت با بلانکوس‌ها مرتبط بوده، اما آن‌ها اکنون به دنبال بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند هستند و خرید کین در این مقطع بعید به نظر می‌رسد.

بارسا برای دی یونگ ۹۰ میلیون یورو قیمت گذاشت

بارسلونا آماده دریافت پیشنهاد برای فرنکی دی یونگ هافبک هلندی است، اما Fichajes ادعا می‌کند که غول‌های لا لیگا برای او ۹۰ میلیون یورو مطالبه خواهند کرد.

آبی اناری‌ها به دنبال جذب سرمایه برای تقویت تیم خود هستند و بایرن مونیخ و لیورپول با یک ملی پوش هلندی مرتبط هستند.

خبر‌های کوتاه

  • وستهام در این فصل خود را به جمع چهار تیم برتر رسانده است و دیوید مویس سرمربی چکش‌ها اعتراف می‌کند که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال چهره‌های تازه‌ای برای تقویت تیمش خواهد بود.
  • نات فیلیپس مدافع لیورپول امیدوار است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بتواند از لیورپول جدا شود.
  • آبی اناری‌های بارسا  علاقه‌ای به پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد ندارند.
  • Calciomercato ادعا می‌کند که پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که برای جذب آرتور ملو، هافبک یوونتوس ابراز علاقه کرده است.
  • به نقل از یورو اسپورت، اتلتیکو مادرید مایل است آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد را طی یک قرارداد معاوضه‌ای به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.