سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه شب یلدا صورت می گیرد؛

تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در کردستان

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کردستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در آستانه فرا رسیدن شب یلدا در استان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد طاهر پارسا رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کردستان اظهار داشت:در آستانه فرا رسیدن شب یلدا در سراسر استان کردستان طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اجرا می شود.

 طاهر پارسافر بیان کرد: با عنایت به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی در روز‌های منتهی به پایان آذر ماه و شب یلدا، اکیپ‌های بهداشت عمومی جهت نظارت بر فرآورده‌های خام دامی از ۲۷ آذر ماه لغایت اول دی ماه سال جاری به صورت ویژه در ساعات اداری و غیر اداری تمامی مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان کردستان را مورد بازرسی قرار خواهند داد.

او افزود: در این طرح با استفاده از ظرفیت تمامی همکاران در شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها و ستاد، با هدف نظارت بر تولید فرآورده خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، آلایش خام دامی، ماهی و ... با سرکشی و بازدید از کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه ها، رستوران ها، مراکز تهیه غذای آماده، قصابی ها، مرغ و تخم مرغ فروشی ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... انجام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کردستان از شهروندان عزیز درخواست نمود فرآورده‌های خام دامی تنها با داشتن مهر و برچسب دامپزشکی با تاریخ تولید و مصرف و از مراکز رسمی و مورد تائید دامپزشکی تهیه فرمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و تولید و توزیع فرآورده خام دامی، مراتب را به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها و یا سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.