سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام:

۸۶ کلاس آموزشی در استان ایلام توسط خیرین احداث می‌شود

رحیمی گفت: هم اکنون ۱۹ واحد آموزشی با ۸۶ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در سطح استان ایلام در حال ساخت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نصرت الله رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، گفت: خیرین مدرسه ساز به جهت ساخت مدرسه‌های جدید و نیز بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس فرسوده استان ایلام، درصدد ساخت ۱۹ مدرسه جدید در مناطق محروم و کم برخوردار استان ایلام هستند.

او ادامه داد: حرکت سازنده و پویا، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در ایلام داشته و اقدام خیرین مدرسه ساز ۸۶ کلاس جدید را به فضای آموزشی استان ایلام می‌افزاید.

او بیان کرد: ساخت ۱۰ هزار و ۳۸۸ متر مربع فضای آموزشی جدید توسط خیرین مدرسه ساز در قالب ۱۹ مدرسه، باقیات‌الصالحاتی است برای بانیان این امر خیر و موجب توسعه فضای آموزشی در استان ایلام است.

رحیمی در ادامه به رایزنی برای ساخت دو مدرسه جدید نیز با ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: تقویت گفتمان خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند به رفع مشکلات و کمبود‌های فضا‌های آموزشی منجر شود و مناطق محروم از مدارس مجهز، ایمن و تازه ساخت بهره‌مند و عدالت توزیعی نیز به انجام برسد.

او ساخت و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی استاندارد، مقاوم و تأمین فضا‌ها و تجهیزات مناسب به منظور ایجاد فرصت‌های آموزشی برای همگان در استان ایلام را از تلاش دستگاه متبوعه خود دانست و گفت: تلاش داریم تا بیش از همه به مشارکت‌های مردمی و خیرین در صدد زدودن چهره فقر از مدارس در حوزه ساخت، بهسازی و بازسازی باشیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.