سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین چمن فوتبال شهر کاریز تایباد چشم‌انتظار اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهر کاریز تایباد گفت: زمین چمن کاریز پس از ۱۵ سال وقف زمین، هنوز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کاریز تایباد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۱۵ سال از واگذاری زمین توسط خیرین می گذرد؛ اما تکمیل نشدن آن به یک مشکل عمده در شهر کاریز تبدیل شده است.

او گفت: مساحت کل مجموع حدود یک و نیم هکتار و مساحت زمین چمن مصنوعی ۶ هزار متربع است که فقط ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از چمن آن توسط پیمانکار تهیه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاریز گفت: در طی سه سال اخیر، در مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات در اختیار نماینده تایباد به تکمیل زمین چمن کاریز تخصیص یافت که ۹۷ میلیون تومان آن موصول شد.

محمدی گفت: در حال حاضر زمین چمن کاریز تبدیل به چراگاه و خارزار شده است که با توجه به ظرفیت ورزشی شهر کاریز و حضور سه تیم فوتبال این شهر در لیگ برتر خراسان رضوی، نیاز جدی به اختصاص اعتبار دارد.

او گفت: همچنین شهر کاریز از آب شرب باکیفیت برخوردار نیست؛ اما در سال ۱۳۹۶ چاه آب حفاری شده و هنوز در مدار توزیع قرار نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاریز گفت: برای وارد شدن آب شرب باکیفیت چاه حفرشده به مدار توزیع، باید حصارکشی، لوله‌گذاری و برق پمپ آب چاه برقرار شود.

محمدی گفت: نبود منبع درآمد پایدار برای شهرداری کاریز از جمله مشکلات است؛ به نحوی که طی تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری های سه گانه تایباد، قرار شد ۲۰ درصد درآمدهای ناشی از پارکینگ جامع مرز دوغارون به شهرداری کاریز برسد اما تاکنون مبلغی دریافت نشده است.

او گفت: از زمان روی کار آمدن شورای اسلامی ششم، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق خیرین و مردم جمع آوری شده است که صرف کمک به مدارس، تجهیز پایگاه بهداشت و کمک به تیم های ورزشی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاریز گفت: با ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری کاریز بسیاری از مسائل موجود در این شهر برطرف خواهد شد.

شهر کاریز از توابع بخش مرکزی تایباد، تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام// ا.چ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.