سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی درباره سیلابی شدن رودخانه‌ها در شمال بوشهر هشدار داد

هواشناسی از تقویت بارش‌ها از اواخر وقت شنبه تا پایان سه‌شنبه در شمال استان بوشهر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در این مناطق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرج‌اله شکوهی‌پور مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت شنبه (۲۷ آذر) تا پایان سه‌شنبه (۳۰ آذر) در برخی نقاط شمالی استان به‌ویژه نقاطی از شهرستان‌های دیلم و گناوه که با مناطقی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان همسایه هستند، بر شدت بارندگی‌ها افزوده شود که در پی آن، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی منشعب از این دو استان دور از انتظار نیست.

او افزود: در این مدت ضمن آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمالی استان، احتمال جاری شدن سیلاب‌های موقتی در رودخانه‌های فصلی و جاده‌های شمال استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خواسته است که تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر و وزش باد صورت گیرد. همچنین از صعود به ارتفاعات و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری، و از محصولات کشاورزی مراقبت شود.

پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر

آسمان استان تا فردا قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی ابری و در برخی از نقاط عمدتا مناطق شمالی استان همراه با بارش پراکنده باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق خواهد بود.

جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

فردا در بندر بوشهر، جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۱ بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۴۷، جزر دوم ساعت ۱۱:۲۱ و مد دوم ساعت ۱۸:۱۸ اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.