سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی سیلاب و آبگرفتگی معابر در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های پراکنده و آبگرفتگی معابر در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی وجود دارد و با استقرار سامانه بارشی تا اوایل روز چهارشنبه به ویژه روز‌های شنبه تا دوشنبه، شاهد رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

او افزود: با توجه به حجم بارش‌ها به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات استان، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری گفت: تا اوایل روز سه‌شنبه هفته آینده شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا به دلیل وزش باد‌های متوسط تا شدید، احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در ساعاتی از بعد از ظهر‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۲۴.۸ و ایذه با ۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و تغییرات دمای اهواز بین ۲۴.۸ و ۱۲.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بارش باران ، وضعیت ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.