سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی برای عمران شهری دوگنبدان

سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری امسال برای اجرای پنج طرح عمرانی شهری در مناطق مختلف دوگنبدان هزینه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مصیب موسوی سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: طرح ساماندهی ورودی این شهر از مسیر روستای آب شیرین با پنج میلیارد ریال اعتبار امسال انجام شد.

او افزود: در قالب این طرح عملیات توسعه فضای سبز و مبلمان شهری  حدود پنج هزار متر مربع انجام شد.

موسوی زیر سازی و ساماندهی خیابان آبگرمو را یکی دیگر از طرح های اجرا شده در زمینه عمران شهری دوگنبدان اعلام کرد و گفت: در این طرح ۵۰۰ متر مربع معبر به عرض ۲۰۰ متر با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

او ابراز کرد:  تعریض معبر،  تخریب مکان های قدیمی و ایجاد پارکینگ در آرامستان شهر دوگنبدان با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال امسال اجرا شد.

 سرپرست شهرداری دوگنبدان بازگشایی یکی از معابر محلات بافت فرسوده دوگنبدان(لبنان) را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت اعلام کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۴۰ طرح عمران شهری در دوگنبدان در دست اجراست.

او بیان کرد: لایروبی کانال های سطح شهر از طرح های در دست اجرای شهرداری دوگنبدان می باشد و بیش از ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح های عمرانی نیاز است.

موسوی با بیان اینکه شهرداری دوگنبدان در راستای زیباسازی منظر شهری تا کنون اقدامات خوبی انجام داده گفت:  نورپردازی پل هوایی و ایجاد سرپوش یکی از کوچه های این شهر  با چترهای معلق با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال امسال انجام شد.

موسوی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در امسال برای طرح های شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت که تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرداری دوگنبدان قرار دارد و بر این اساس در امسال پروژه جدیدی تعریف نشده است.

او اظهار داشت: توجه به مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق کم برخوردار از رویکردهای مهم شهرداری دوگنبدان در امسال است.

در شهر دوگنبدان با ۶۹۰ هکتار مساحت یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز و ۲۱ پارک عمومی با بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع وجود دارد.

شهر نفت خیز دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.