سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگ ریزان پاییز در بوستان‌های منطقه دو شیراز

در روزهای پایانی پاییز جشنواره برگ‌های پاییزی در بوستان‌های منطقه دو شیراز برگزار و طی دو روز برپایی آن با استقبال شهروندان همراه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پاییز فصل هزار رنگی که زمین و آسمان را تبدیل به یک تابلو نقاشی باشکوه کرده است. در روزهای پایانی پاییز جشنواره برگ‌های پاییزی در بوستان‌های منطقه دو شیراز برگزار و طی دو روز برپایی آن با استقبال شهروندان همراه شد.

در قالب این جشنواره  هنرمندان و شهروندان شیرازی به خلق آثار هنری و خلاقانه با برگ پاییزی درختان اقدام کردند و تصاویر و لحظات خاطره انگیز و زیبایی را رقم زدند.

شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: شهرداری دستگاهی با رویکرد صرفا عمرانی نیست؛ بلکه مجموعه‌ای اجتماعی است که باید در زمینه ارتقا کیفیت شهروندان در ابعاد فرهنگی و عمرانی تلاش کند و روحیه سرزندگی را در جامعه بسط دهد.

غلامرضا شهریاری با بیان این که برگزاری چنین جشنواره‌هایی به افزایش همدلی و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری می‌انجامد افزود: به موازات اقدامات عمرانی و فرهنگی تلاش‌های موثری را در زمینه گسترش نشاط و شادابی در محدوده شهرداری منطقه ۲ شیراز در دست انجام است.

او با اشاره به این که تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری باید در همه زمینه‌های زندگی مردم مشهود و اثر گذار باشد خاطر نشان کرد: با اجرای چنین جشنواره‌هایی شاهد بارقه‌هایی از نشاط و شادابی در میان مردم خواهیم بود و اهالی فرهنگ مدار و قدرشناس منطقه ۲ شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در مقیاس گسترده تری خواهند بود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.