سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخلان امنیت در چنگال قانون

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: عاملان تیر اندازی به منازل مردم در شهرستان بهمئی دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در پی وقوع ۲ فقره تیراندازی به درب منازل اهالی، دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند، یک تن از عاملان تیراندازی را در شهر لیکک شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر، و یک قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی را کشف و‌ در این رابطه خودروی عامل تیراندازی نیز توقیف شد.

جمشیدی افزود: فرد دیگری که در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان بهمئی تیراندازی کرده بود، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و مخلان نظم عمومی اگر خطا و یا جرمی مرتکب شوند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد و هیچ مکانی برای آن‌ها امن نخواهد بود.

جمشیدی از همکاری مردم در کمک به برقراری امنیت در شهرستان بهمئی تقدیر تشکر کرد و گفت: مردم بدانند، نیروی انتظامی با جدیت و قاطعانه پیگیر عاملان مخل نظم و امنیت در شهرستان است و بدون مماشات با همه آن‌ها برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.